torsdag 10. desember 2009

Moderne fanagenser


Jeg har strikket denne til lillesnuppa på 9. Hun har valgt den ut selv i heftet fra Dale som heter Barn Klassisk. Masse gamle mønstre med moderne vri.
Den er strikket i falk. Det hører også med løse ermer, men de strikker ikke jeg, men min bestemor for de må strikkes på strømpepinner. Det er ikke noe for meg.

Snuppa er veldig fornøyd tror jeg. Og hun elsker den rosa hengelua. Storesøster har bestilt en lue i grått og hvitt. Er visst helt riktig denne fasongen.
Gøy at dagens barn liker de klassiske mønstrene.

3 kommentarer:

Sylke Feldhusen sa...

Tøff variant av Fana-kofta! Likte også domino-sjalet ditt i forrige innlegg.

Ha en god helg!

amylin sa...

Så flott variant av Fana-kofta. Tenker meg at den falt i smak, ja.

wims sa...

Herlig, herlig:-)